Anna palautetta ja vaikuta!

Opetus- ja kulttuuriministeriön rahoittama EduPal- hanke on korkeakoulutuksen kehittämisen kärkihanke. Hankkeen tavoitteena on kehittää valtakunnalliset palliatiivisen hoitotyön ja lääketieteen perus- ja jatkokoulutuksen suositukset.

Lisäksi tavoitteena on luoda lähihoitajan, sairaanhoitajan ja lääkärin osaamiskuvaus palliatiivisen hoidon perus- ja erityistasoille.

Suositukset ja osaamiskuvaukset laaditaan yhteistyössä työelämän kanssa. Hankkeessa olemme kysyneet työelämän ja kaikkien aiheesta kiinnostuneiden näkemyksiä siitä mitä on palliatiivisen hoitotyön ja lääketieteen osaaminen perus- ja erityistasoilla. Hankkeen kyselyt ovat nyt sulkeutuneet ja analyysityö on käynnissä.

HALUATKO ANTAA PALAUTETTA HANKKEELLE LIITTYEN PALLIATIIVISEN KOULUTUKSEN KEHITTÄMISEEN?

EduPal- hankkeelle voit antaa anonyymiä palautetta alla olevan palautelinkin kautta. Jos haluat että olemme sinuun yhteyksissä, voit myös jättää lomakkeeseen yhteystietosi. Palautteita hyödynnetään hankkeen kehittämistyössä.

Palautelomake: https://link.webropolsurveys.com/S/19CAFAB79947EAC6

Hanke kiittää kaikkia palautteen antajia.

Lisätietoja hankkeesta:

Hankkeen projektipäällikkö,